Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2021 13:47 - Света се развива и движи от предприемчиви и будни хора, а не смачкани рано от някакви чичковци в унформи.
Автор: bdenkov Категория: Политика   
Прочетен: 156 Коментари: 0 Гласове:
-1



Лесно ти е на тебе, Ж15 :) Ако имаше задължителна казарма, ти със сигурност нямаше да си в нея, но момчетата, мъжете... Аз съм против това. Баща ми ми е разказвал истории от казармата. Не е най-райското място на света. Спали са в гората в дъждовни вечери - в калта. Душ веднъж в седмицата. 1000 мъже в общ душ. Всичко това в продължение на колко, две години? Не мерси!

Това, че всички момчета изпедерастяха и почнаха да се правят на мутри не е заради на липсата на казарма, ами чисто и ясно заради чалгата "културата", която промива мозъците им (на тези, които първоначално са имали такива). В Щатите казармата не е задължителна. На това дередже ли са там? Не мисля.

Аз съм против казармата баси простотията добре че са я махнали някой да ми казва на мене кога да ставам да бягам с какви дрехи да ходя и да се мъчи да ме командва няма да стане тая работа никога нямаше да го изтърпя тва аз на никoй не съм се подчинявал през живота ми и никoй не може да ме пречупи ама никoй - НОМЕР 26

Ето заради такива пикльовци трябва да я върнат! Защото живеят в някаква самозаблуда. Затова са и безработни лузъри, нещастници. Къв си ти бе келеш, че никой няма да те командва? На 30 години съм, имам фирма и 20 човека персонал. Всеки един командвам, на всеки един казвам кога и в колко да е на работа, на всеки един мога да кажа и как да се облича.... и не се ли подчини - няма да работи за мене, т. е. аут и без заплата. Това е реалността, но ето такива келемета на които никой не им е стъпал на врата не го знаят. И това са най-лошите кадри на пазара на труда. При мене има 7 мъже, от които 5 са служили и 2 не са. Не мога да ви обясня каква огромна разлика има между служилите и неслужилите, последните са пълни нещастници, няма спор в това. Абсолютно съм за. Служил съм преди 11 години в 68 бр СпС, снайперист, 9 месеца

само по начина, по който се изказваш мога да съдя, че казармата хич не ти се е отразила добре.

Аз съм на малко повече годинки от теб и също съм работодател и се отнасям със служителите си с уважение.

Запомни, че никой не е длъжен да работи за теб - ти трябва да си благодарен, че имаш качествени работници, защото ако на тях не им харесва при теб има достатъчно други, които ще се радват да ги вземат на работа.

Казармата е точно обратното - не ти дава право на избор. Там трябва безпрекословно да се подчиняваш на някакви (да те цитирам) "лузъри и нещастници", защото лично за мен в БГ армията свестни хора няма - всички са комуняги, богаташки синчета, доносници и ченгета. Е, мерси, аз предпочитам да си живея живота без да се сблъсквам с горепосочените индивиди.

Ясно е, че ти си някакъв тоталитатен тип, на който му е много удобно да се подчиняват и затова си търсиш покорни душици, които са станали такива, защото са минали през казармата. Но запомни, че света се развива и движи от предприемчиви и будни хора, а не смачкани рано от някакви чичковци в унформи.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bdenkov
Категория: Музика
Прочетен: 358920
Постинги: 591
Коментари: 295
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930