Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2021 11:53 - Спрете да сте коне с капаци.
Автор: bdenkov Категория: Политика   
Прочетен: 447 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще започна с това - на 17 съм.
Така, 1-во да кажа, че много хомофобски изкази чета. Вижте сега, някой ако си обича да си лапа к*ра, моля ви разяснете ми как казармата ще промени това. Пиша това защото подобни начини на мислене са смешни за годините, в които живеем.
2-ро защо положението, в което се намира България е поради липсата на "КАЗАРМАТА", не виждате ли съвкупността от простотия е навсякъде? !? Обяснете ми как една казарма ще промени нещо.
Еми чакайте малко, не сте ли точно вие, тези които сте ходили на казарма и сте станали ИСТИНСКИ МЪЖЕ, истински и ВЕРНИ на ДЪРЖАВАТА СИ, вие сте онези които сте довели с вашето гласуване или съответно - с вашето не гласуване и не взимане на участие в някой протест (протестите са предимно от младежи, имали късмета да не са в казарма). С това, че е по-лесно да вземем самолетчето и айдИ в чужбината, пък после ще пишем по форумите "тая държава никога няма да се оправи". Вие сте ходили на казарма. Защо не приложите уменията на ИСТИНСКИ патриоти, дали клетва да бранят родината, на умението за лидерство и работата ви в екип? !?? !? !?? !
Пък после ние, тийновете с нашата развратна музика, поведение и знам ли още какво, сме провал. Еми съжалявам, ама все на някой сме се метнали. А и сега се сетих, обяснете ми с какво съседа ми - пияница, комуняга, ще ми чете конско, за това че нашето поколение е провал, докато той си е седнал на масичката с ракийка и салатка, а на телевизора се сменяват каналите включващи новини, пък после - усилил Пайнер, докато жена му, тайно или не толкова тайно гледа турски сериали (визирам женити, които са се влюбили в "ИСТИНСКИЯ" МЪЖ, нямам нищо против сериалите, поне сега живеем в свободна държана, всеки има право на глас. )
ОК, НЕКА СЕ ВЪРНЕ КАЗАРМАТА, ТЯ ЩЕ НИ ОПРАВИ.!!! СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ ТОВА ЩЕ СПРЕ ОМАГЬОСАНИЯ КРЪГ.
Интересен факт - когато бях седми клас исках да има задължителна казарма, опиянен от мисленето на баба, дядо, тати, мама.
Съвет към по-старите: казвайки колко хубаво ви е било по Бай Тошово Време - не помагата, а само ни карате да се чувстваме виновни, за нещо което не сме направили. Спрете да сте коне с капаци.
Ако имам правописни грешки, това е защото Убразователната ни система НЕ Е ДОБРА.
Аре, ПИЙСИ.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bdenkov
Категория: Музика
Прочетен: 356642
Постинги: 591
Коментари: 295
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031