Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2021 02:01 - Някои Мъже , сте толкова Прозрачни...а някои жени, сте толкова заблудени
Автор: bdenkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте!

Пиша това, защото в момента съм, бясна на моята приятелка!
Жена съм!
С нея израстнахме заедно.
Бяхме в една детската градина, от 1- ви до 12- ти клас на един чин в училището, даже имаше период през годините, когато работехме заедно!
Дори и сега, и двете със семейства, връзката между нас никога не прекъсна.
Толкова ми е близка! Пиша всичко това, за да разберете колко много я обичам и държа на нея.
От край време, си споделяме всичко!
Много сме си помагали и подкрепяли. И до днес е така, не в това е проблема!
Тя винаги е била много, наивна и доверчива, спрямо мъжете в живота и. Добродушна до немай къде и много влюбчива.
Раздаваща се във всяка една връзка. И много страдаща след това.
Не знам как, успя да и повлияе даденият мъж, за когото ще пиша в момента, но е факт, че от 10 год. имат връзка/ извънбрачна/.
Вижда се с него веднъж в седмицата.
Не съм я упреквала за този неин избор, живота си е неин, просто още в началото на връзката им, и казах какво мисля по въпроса, колкото и да не и хареса.. и до там.
През тези години, тя доста страда заради него. Изпадаше в депресии, толкова видими, че на моменти се страхувах за здравето и.
Знам, че тя го обича. И въпреки, че той никога не и го е казвал,
/както и тя на него/ тя вярва, че той, също я обича.
Карали са се, разделяли са се и пак се връща при него.
Като обсебена е.
За мен, той е долен лицемер. Играч.
И не разбирам, как може толкова време да не го е разбрала.
Как продължава да му вярва. И защо, му позволява да я тъпче и унижава.
Днес отново ми се жалваше, заради него.
Пак е тъжна и депресирана.
Той, отново е променил държанието си към нея, от нищото.
Имат периоди в които се чуват всеки ден, и тя е толкова Щастлива тогава, че чак аз, започнам да вярвам, че нещо изпитва към нея.
Но сега е отново, този период в който, той е много, , Зает, , .. и няма време, да и се обади.
И тя му вярва.
Кажете, един, , Зает, , от много работа мъж, ще дреме ли цял ден във Фейсбук?
Как може тя, да е толкова наивна... няма време да и звънне, а има време за Фейсбук? И как изобщо вярва на това? Аз ли съм тъпа, не знам.. но , вече започнах да се изнервям с тези неини неща.
Мъже, защо сте толкова Прозрачни?
Нима не разбирате, че всяка една промяна в начина ви на държание към дадена жена се усеща. Защо когато интересът ви е насочен към друга, не приключите с настоящата която сте?
Как може да използвате, едни и същи изтъркани фрази?
Доставя ли ви удоволствие, когато лъжете жената?
Жени, защото сте толкова наивни?
Защо позволявате, да ви търсят , само когато му е удобно на мъжа?
Щастливи ли сте, от това.. и ако не сте- Защо стоите Там?
Защо позволявате да ви лъжат?
Вярвате ли, наистина ми писна от тази история.
Как да и отворя очите, като е толкова Заблудена?



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bdenkov
Категория: Музика
Прочетен: 356757
Постинги: 591
Коментари: 295
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031