Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2019 19:25 - Еееех, колко хубав беше живота
Автор: bdenkov Категория: Политика   
Прочетен: 400 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преди дни попаднах на това зловещо място край Шабла, останало от соца, и си спомних , че бях на пионерски лагер тук в далечната 1980 г.
"Искаме си социализма" - реват прасетата от кочината, стига да има кой да им сипва помийка в копанята.
За пръв и последен път бях на такъв лагер.
Майка ми дойде първата неделя, видя за какво иде реч и ме взе, та ме отведе на къмпинг.
И никога повече не ме пусна на пионерски лагер.
Тъжното е, че много хора по това време приемаха тази свинщина за нормална.
В четвърти, пети клас имах съученици, които не бяха виждали морето, защото родителите им не можеха да си го позволят, особено онези, които работеха и живееха по селата. А тогава живеех в Шумен, на 80 км. от морето.
Няма да забравя вмирисаните на мухъл бунгала от шперплат. Нито комарите. Нито помията, която сервираха вместо храна. Нито ледената вода на бетонните мивки, които по-скоро приличат на водопойни корита за добитък.
Това осигуряваше за децата на България режимът на руската партия БКП.
Мислите ли , че Тодор Славков са го пращали в такъв лагер?!
Или който и да е друг комунистичмески клефук?!
Докато децата на партийната комунистическа "буржоазия" тънеха в лукса на партийните резиденции край морето, хиляди други деца бяха третирани като добитък в тези мизерни условия, а за малцината западни туристи бяха специално изграждани луксозни комплекси като Златни пясъци и Слънчев бряг. Закуската в такъв хотел струваше 8 лв. Колкото надника на майка ми. валута трябваше на режима, за да плаща на Кремъл, щото руснака левчета и рубли не иска. Плащахме им само в долари или злато.
Не, тогава в тях нямаше руснаци. Тях просто не ги пускаха дори в България. Не, че са имали и пари да си го позволят, де.
Лагер. Каква любима за социализма дума.
Та цяла Източна Европа си беше един лагер, опасан с телени мрежи и кльонове, на които застрелваха в гръб всеки, който се опитваше да избяга от съветската кочина.
А ние ходехме на лагери в Лагера.
Ха, представете си днес, от днешната си гледна точка и изградени критерии, бихте ли пуснали детето си при тези условия?!
Ха, представете си какви говна имат в главите си онези примати, които квичат "искаме си социализма".
Днес този паметник на социализма в пълна степен онагледява онова, което ни завеща социлизма.
Защото тези идоти за половин век пълна власт и почти безплтна работна ръка дори една магистрала не можаха да построят, а почти всичко от икономиката им фалира поради мърлящина, остарели технологии и пълен икономически нонсенс.
Искате ли си социализма, бе, идиоти?!
Щото билетчето беше 6 стотинки, и му се радвахте, понеже нямахте пари да си купите дори мизерната жигула или москвич, и се тъпчехте във вмирисания, смърдящ градски транспорт като добитък, отиващ на трудово заколение.
Защото за скапаните руски бракми се чакаше и ред 10 години, че и струваха колкото мерцедес среден клас.
Ама само за нас, де.
На Запад цената им делена на две.
Искате ли си социализма?!
Щото през 1987 г. пенсията на баба ми беше 50 лв., а литър бензин 1 лв. Олиото струваше 1,60, колкото и сега, а за скапан руски телевизор трябваше да работите половин година?!
Искате ли си социализма, бе, свине?!
И как да имате пенсия 1000 лв., като цял живот сте работили за 150 лв..
Че и ръкопляскахте на манифестациите, че и ура викахте.
Искате ли си социалзма, бе?!
Ми, пратете си децата и внуците в тези бунгала…

Соца осакати ментално няколко поколения българи и ги превърна в скотове с тотално увредено мислене и възприятия.

За първи път видях морето в седми клас. Баща ми получи служебна "карта за летуване". На бетонна площадка бяха разположени 4-5 бунгала с размери 3/3 м. Две легла за четиричленното ни семейство. И до сега си спомням електрическата тенджера, в която майка ми готвеше на бетонната площадка, други възможности нямахме. До морето се стигаше по стръмна и прашна пътека, на която едва се разминаваха двама души. "Курортът" беше Балчик, годината 1963. За втори път бях на море като студентка втори курс.Благодарение на професията ми, доста по- късно живях и работих в Куба - Варадеро, Карибско море и т.н. Никой не ми "даде" нищо безплатно. След Куба бях на БЧ само един път....не че не мога да си го позволя.

Страхотно написано, самата истина, това ли искате, аз НЕ!

По точно, не може да се напише, така си беше!

А в хотелите с олинклузив, за децата не се плаща и си хапват на корем, колкото си искат. Та, къде е имало хубави лагери???

Точно така си го спомням... дървени бунгала с 20 легла вътре. Тоалетните външни. Мивките- също отвън ... няколко крана само студена вода…

кат" не си лигльо върви бе, тарикат. В Куба и С. Корея питат за такива кат" теб.

Аха, беше. Да не съм живял тогава, да не го помня.

Може да се е струвало някому хубаво просто защото по-добро не е виждал.

пишеш пълни глупости. Точно така си беше. Та нали всички бяхме в тези кочини. Имаше даже само от брезент, отдолу трева и то в Равда. И за ваше сведение не съм била никаква лигла.Защо искате да криете истината?

, другарю, стига с елементарна болшевишка пропаганда! Тези филми сме ги гледали в руски и български вариант. Като не сте "лигльо", идете в тайгата и се наслаждавайте " как се каляваше стоманата".

Ама защо нападате така човека ***** ?! Само защото сподели, че за него хигиената и елементарните санитарни условия са лиготия... Ами на него сигурно от малък му е кеф да си ходи миризлив, да си върши физиологичните нужди "на природе" и да спи в бунгало с дървеници и на въшлясал дюшек, който не си помни годините .

Какви "лигли" визираш, бе смешник?! Според теб ние, които не понасяхме мизерията и да ни сипват като на прасета, сме били лигли....Ние, които бяхме научени да се къпем поне веднъж дневно, ти наричаш лигли. Представям си, каква жена си ляга до теб, щом се прехласваш пред липсата на елементарни хигиенни условия в тия катакомби, наречени сполучливо "лагери". "Хубво беше" е мантрата на мъпльовците, за които душът беше "буржоазна изгъзица". И не-не си тръгвам и не мрънкам в петзвездните хотели! Там се чувствам на мястото си....Явно сме очевадно различни. Това, че на голяма част от коментиращите ѝм е харесвала смрадта на лагерите, говори за тяхното еволюционно ниво. Аз и авторът на поста, явно сме на друго такова и това е поводът, да не можем да се харесваме с вас...Но понеже сме демократи и това ни налага да бъдем толерантни с различните - да сте здрави!

Ами щом думата" лигла" за теб олицетворява жена, която държи на хигиената си, то - ДА! Лигла съм.

Г-н **, някоя от тия “лигли” ще да Ви е отрязала квитанцията…

Обикновено, мъжете, които си падат по мъже са много чистоплътни. И са малко лигльовци

Двойно сте резил, тия,които харесвате соца! Уж само вас пускаха извън България, пък не сте забелязали как живеят белите хора! Милеете си за кочината!

сега като те пускат какво, работиш им, робуваш им и си мислиш че си видял всичко, идваш в бг правиш се на патрон, изяждаш ги за месец, оправяш борчове и обратно на тръстиката. Айде сега, и аз съм навън, няма такъв да ме обори

чувстваш се такъв, защото те спира робското ти насадено мислене за 45 години. Оправи си самочувствието! Или си свикнал някой да те води!?

Аз пък си спомням ежегодната лятна и есенна ангария на невръстни деца наречена ученическа бригада....някой има ли спомен за тази част от рая...?

...да, много хубаво беше! Децата ми - още в отделенията! - ги водеха на бригади да събират бадеми. Носели им вода с "водоноска" /мръсен и ръждясал заварен метален цилиндър, теглен от кон - бел.моя/, та и те, и децата от цялото училище се разболяха от хепатит!

Тъпо и едно и също!Никой не може да ме накара да реша,кое е товаОК или лошо !Аз си обичам детството неповторимо и никой не може да ми повлияе за това аз лично какво ми е харесвало и какво не!

Е сега е по добре разбира се седят навън дрогират се пият няма морал и възпитание и от 12 13години от скука и секс правят .Ех горките ние които имахме спокойно и истинско детство .…

...ооо, съжалявам да науча, че децата ви се дрогират и че нямат морал и възпитание. Съчувствам ви

имам, когато 15 годишни деца, в село без електричество брахме царевица 10 дни. От ръцете ни течеше кръв, защото никой от учителите или ТКЗС не си беше направил труда да ни предупреди за ръкавици. Прах до глезените по селските улици, ръце в рани, газена лампа и геран - това са ми първите спомени от ученическа бригада. Студентската ми бригада в с.Мрамор, Софийско беше доста "по-елегантна" - събиране на сено и алергични обриви.

ако децата ви са такива, то е защото вие така сте ги възпитали. Моето е национален шампион по джудо и отличник от МГ. Има и поговорка "Не възпитавайте децата си. Те така или иначе ще приличат на вас. Възпитавайте себе си!" Но за много от вас е безвъзвратно късно!

И вчера гледам един е тъкъв дебил си залепил на аудиту една ваденка руския флаг и шпори с немската кола ама квичи за раша .... жалко много жалко за русодебилите .... оня ден пък една дърта вещица с пяна на остата ми обяснява че ни били освободили ..... освободиха ни да от златото ни и всички напредничеви технологии заграбени и натоварени посока раша при пристигането на болшевиките .... освободиха ни и от правото да имаме държава извуювано с кръвта на толкова българи..…

ти ли ще ми кажеш кое е моя работа бе .... правото да кажа какво мисля си е мое ела ми затвори устата ако имаш претенции... нещо лично го приемаш вероятно и ти си от тея с ваденките ??? Лилипутин акбар а

...ами те са русофили и са дебили, но не чак толкова прости, та да карат москвичи и лади.

ти като каква точно се определяш щото аз лично съм единствено и само българофил и като тъкъв ме интересува интереса единствено на българия и българите.…

Защо в др. държави запазиха всичко от соца и сега го използват и развиват ...???

може би защото тук почти нищо нямаше? Какво да запазим? Резиденциите на Бай Тошо се пазят почти всичките

На "лагер" съм била в Обзор,но не в бунгала,а в почивна станция.Тя беше към Столична община.Иначе родителите ми са ме водили на море .Във всички черноморски курорти съм била. Спомням си,че в София бозата и баничката бяха 20 ст.

Е колко да бъде при 100 лв. Заплата?

Ах, тези бози и банички! В почивните станции на комунистическите апаратчици само банички ли консумирайте? Тази опорка не Ви подхожда на аристократ-номенклатурното минало!

Вие сте била дете на партиен секретар, за да обиколките всички курорти, а може би и в чужбина сте ходила с Мама и тати. Разбира се на вас ви се "полагаше"от всичко и по много.

Не е вярно. Всички ходят на море и отсядат в хотели. Преди 89г. българите не се допускаха до хотелите. Защо?

Затова са тези задръствания към Гърция и Турция от туристи. Истината е, че бяхме в един обетован лагер. В казармата служех в гранични войски и знам за какво става въпрос!? На това отгоре не могат да ти дойдат на свиждане, твойте родители без открит лист. Благодаря но такава България не ми трябва!?

те дойдоха защото имаше нужда от работна ръка за Кремиковци и другаде и автоматично получаваха софийско жителство. И не си купуваха апартаменти защото никой не можеше да си купи свободно апартамент, дори и да имаше пари -заради едни списъци с лихвоточки трябваше да чакаме с години. Естествено, активните борци против “фашизма и капитализма” и всичките им роднини от селата получаваха държавни жилища в хубави квартали. Работниците от Кремиковци получаваха държавни жилища в “спалните” в гетата - гара Искър, Люлин и т.н…

ама вие за богоизбрани ли си мислите, фръцли, който има пари може да е на всякъде, не съм живял във вашата София и нямам такова намерение но да говорите така е цинично

браво, някои са се самозабравили, като какви се изживяват…

това е ваша снимка, не мислите ли, че си противоречите?

Е, тука се включи тежката артилерия на комуноидните тролове! Другари, бъдете по-креативни, стига с изтърканите фабули!

тия другарки и за Чернобил ще отрекат. Не ги е валял радиоактивен дъжд на 1 май, яли са храни внесени от други държави…

Напротив, валял ме е този дъжд, но това няма общо с темата. И едното не изключва другото. Някои хора едно си знаят, едно си баят. Някои имат интерес, а за другите, освен че са се повредили от оня дъжд, друго обяснение нямам.

Браво, ***! Много добре си описал живота в кочината на социялизЪма. Щом свинете се разквичаха така, значи си ударил десетката.

отвратителни условия бяха.Била съм и на палатка на лагер,която отзяваше отдолу една педя и духаше непрекъснато,а като валеше дъжд,капеше и одеялата ни бяха мокри.За храната да не говорим-помия.

Силно, *** ! Евалла ! Забележи ,че само мухлясали лелки не са ти харесали написаното… жалка картинка Самата дума Лагер е идиотска и отблъскваща, и аз съм ходил, е беше си кочина, поне на 5, 7 че и повече, задух, комари, бетонни мивки и гадна храна, Дрогарреее!!!

Точно така беше. Бях на такъв лагер. Отвратително! По средата на времето ни нахраниха с кюфтета от развалено месо , около 16 души ни откараха в болницата в Берковица да ни правят промивка на стомаха.
Бараки като от концлагер. 12 души в стая. Мръсни, прашни одеала. В клозетите се разхождаха някакви животинки. Никой от високопоставените “другари” не си пращаше детето на такъв лагер. А защо?! Нали всички бяхме “равни”?!

А това, че цели села опустяха, буренясаха, че и в малките градчета останаха също само възрастни хора, а децата се разбяга по чужбина, а улиците надупчени, като швйцарско сирене хвърчат боклуци и вместо тротоари стърчат храсти и тръни по два метра. А, че сгради и храмове с историческа стойност се рушат във времето и изчезват, че се изсякоха горите, язовирите се затлачиха, че зеленчуко производството и животновъдството загина, че хората от малките селища загубиха работата си и поминъка си и идва нова вълна на изселване. Е кой е виновен....? Крайно време е българина да спре да дъвчи , че видиш ли стария строй му е виновен, а да се обедини и да покаже, че може да гради и да надгражда, да се бори с корумпираните политици и олигарси, чиновници и бюрокрация и да ги накара да работят.

а защо опустяха селата. — Защото бяха на доизживяване, след като на хората им беше взета земята и добитъка и те бяха принудени да работят за стотинки в ТКЗС, а децата им отидоха в заводите в градовете — нали трябваше да имаме работническа класа по подобие на СССР.
Аз съм била по селата през соца — такава ми беше работата — и знам какво беше положението. Шепа баби, още тогава. Останалото го казва докладът на Петър Младенов.

, казваме само ние как сме живяли, а не ти. Защото различно живяхме.
Там е проблемът. Зад лозунгът, че всички уж сме равни, ми не бяхме равни. И в това е цялата демагогия.
А щом ни е минало през главите, не сме били безхаберници.

За тези, които тогава сте били доволни, щастливи и свободни — не ми е жал за сегашното ви положение. Заслужили сте си го!

По принцип българина нито мизерията го събаря, нито безправието. Основният му страх е комшията му да не е по-добре. Ето затова днес масово се чувстват по-нещастни, не защото са по-бедни отпреди, а само защото се сравняват!

До *** и ***. Като Ви чета коментарите не ми е много трудно да отгатна, че имате нужда от специален лагер в който дружинните ръководители да имат медицинско образование свързано с психологията.

Лошото е, че българина е привикнат на тази мизерия.Като се разхождам из Варна и им видя жилищните блокове в които живеят повечето хора ме обзема страх дори да минавам покрай тях камо ли да влизам или да имам желание да си купувам надценените им оферти

Сакън ****, стой си в лондон. Тук не е за теб

Българите не могат да получат добри заплати не защото по Живково време всичко е било евтино. Упадъкът стана защото удариха " дребния бизнес". Земята не се върна в реални граници на собствениците от преди Девети, хората не станаха "рентиери", както постъпиха чехите например. България винаги е била аграрна страна и елиминирането на селото и селското стопанство бе катастрофално за народа. Защо Сърбия преживя ударите на НАТО? Защото чифлиците там са частни. Защо македонците дори са по-напред по стандарт? Отново, по- същата причина. Земята там се обработва от частни земеделски стопани. Но, това не са " мутрагените" на българския преход. Съвсем не, това са наследници, които от дедите си са наследили парцелите. Всичките те имат техника, трактори, комбайни. Там съветската простотия ТКЗС никога не би виряла. Тито бе задължил ходещите на Запад на гурбет да ВРЪЩАТ парите си в Югофедерацията. Но Йосип Броз бе затръшнал вратата под носа на руснаците. Тито изведе Югославия от СЪВЕТСКАТА зона. За Гърция просто не ми се говори. Гражданската война там имаше за цел ИЗГОНВАНЕТО на комунистите от Гръцката компартия. Причината отново бе именно - ОДЪРЖАВЯВАНЕТО на земеделските имоти. Гърците не позволиха това да се случи. Реанимирайте селското стопанство, започнете някакво производство в държавата и нещата ще се случат.

И още нещо за статуса - *** да се разходи до Кремиковци ,да види какво означава руини и зловеща готика.

Тази зловеща готика отрови и полето, отрови и хората!

Съгласна съм.Само дадох нагледен пример на Георги,че руините и готиката могат да имат далеч по- зловещ отенък от неговия морски лагер. Апропо, същия металургичен комбинат, като Кремиковци си работи и не е спирал на 250 км от София -Скопска Железара, купен от словенци. Това при нас е една нагла плячка и хайдутлук.

Една нация не може да се изхранва с внос, а полетата й да пустеят.

може , ако вносът е по- евтин от родното производство. и не ми разправяйте глупости, че по- хубаво от родното няма

Напротив, нека се върне земята в реални граници. Да започне получаването на земеделски субвенции за да се оформи фермерска прослойка пък вие тогава ако искате, занимавайте се с "евтин внос”.

Но гърците отстояваха с военно положение правата си на дребни собственици. Защото руснаците бяха хвърлили око и надолу- Егея, Пелопонес…

Написаното е вярно. Тези които реват за миналото са или безпаметни или мошеници.

,за какви безплатни благинки говорите? Труда на родителите ми се заплащше с жълти стотинки. Това ,, безплатно" е от техния робски труд.

Ами реват некадърниците.… За тях днес е зле! Не могат да лежат на гърбовете ни.

"Комунистите са хора, които парадират с нещастното си детство." (Гъртруд Стайн). Защо така се разпищяха червените бабички, които бъркат хормоналните си младини с понятията "щастие" и "справедливост"? Защото ако им отнемеш комсомолската младост и комунистическата зрелост, нищо друго не им остава. Ами като не им харесва текстът на Георги, да се прехвърлят при др. Пантев и др. Искра Баева.

Добре пишете коментари няма нищо лошо но защо лъжете че във соца не е било хубаво храна без химия за която вече само може да мечтаеш хигиена щастливо детсво какво печелите от измамите които ги пишете освен вече на безплатната софра

Каква храна без химия, бе товарищ?! ДДТ и Чернобилск са "свеж планински полъх" за теб навярно?! Хигиена?!?! Без тоалетна хартия, дамски превръзки и топла вода за каква хигиена лъжеш?! Нищо не печеля, пишейки тук. Нормалните хора печелим работейки в цивилизованият свят, в който на вас мързелите, не ви харесва…

а добре ли ти беше когато ти отнеха името или тогава не си бил роден и ако е така питай някой твой възрастен роднина.

Бях на такива лятни лагери 5поредни години(79,80,81,82,83г.)на Шабла,Бяла,Кункашла,Ахтопол и пак Шабла.На Бяла бяхме10човека в бунгало ужас като в казармата на другите места бяхме по 3човека в бунгало и се дишаше общи външни душове и кенефи и чешми корита.Това беше единственият начин да видя морето в комуне мизерията баща ми взимаше220лв,майка ми 180лв заплата,а баба ми 30лв пенсия дядо ми го умориха комунягите.

Сега на едно дете ако му предложат лагер или компютър, какво би избрало? Всяко нещо с времето си. Както се казва: "Тъй мрели, тъй ги ровили".

Браво! Прочете ми мислите, изкара забравени спомени от лагерите ми и се изрази по умело от мене! Браво!

Спукваха ни от бой другарките за нищо!

Съвършено вярно и блестящо написано.Поздравления, г-н ***. Ако на някого тогава това е харесвало, то той или е бил от "по-равните" т. е. от комунистическата каста и е ползвал привилегии, или е тотален дебил, неразличаващ диващината и извратеността на соца от цивилизацията.

ако не сте забелязали господине, хората си обменят приятелство във ФБ. Аз съм приятел на г-н **** и в качеството си на такъв, коментирам неговата публикация. Като получите приятелството му- може да коментирате и вие,но се съмнявам че това ще стане.

помията е в червените ви зомбирани глави, че не можете да различите хубавото от грозното

Не ни даваха да спиме, караха ни по - цели нощи да пееме песни във възхвала на партията. През деня учехме тезисите на другаря Живков, марширувахме и развявахме червени знамена.

и тези неща ги имаше, но нямаше гласност. Корупцията, проституцията да не са от вчера?

Извадете главите си от пясъка и сравнете икономически и социално преди и спед 89-та. Албанците са по-напред от нас…

Е нали има банани вече, западни коли на лизинг или втора употреба, и кредити, кредити. Никой нямаше кредити по онова време и 90%от населението имаше собственост. И кво ако те на хапят комарите. То и сега е така, но децата продължават да ходят по лагери и зелени училища. Но, да бананите бяха важни.

това с бананите е тъпо, с колите още по -тъпо, а с кредитите,… пак си ги имаше, само, че комунделите решаваха на кой да дадат… Много ми е весело, като вземат да защитават един пропаднал икономически строй, една власт, която ни огради с ограда и пазеше да не излезем. Др. ********, ами върнете си го социализма, и без това всички партии са производни на БКП.. Или за по-лесно, идете Куба, Сев.Корея, или в сесессере.. Дали, обаче Вашите деца и внуци, ще искат комунизъм и социализъм

Ами не, не ги е събрал. Аз съм ходила точно на същия лагер. Беше пълно с комари, храната беше гадна, хванах въшки и някакъв обрив и майка ми ме прибра обратно преди края на смяната. Била съм и на лагер в Хижа Здравец, където беше прекрасно, но този лагер беше пълна свинщина.

На инат идиотите ще ти кажат пък, колко хубаво беше, да за един прост човек с две гънки на мозъка една за ядене и една за сране, наистина е било хубаво, но за трезвомислещ, средно интелигентен човек, едва ли, ние си патим от елементарните и прости хора.… - тия с двете гънки на мозъка!

Абсолютно вярно и точно описано. Комактивистите и близките им почиваха в луксозни комплекси, а обикновения българин в бунгала и квартири без никакви удобства. Живееха си другарите на гърба на народа.

И предишните, и днешните другари, все на нашия гръб живеят и за наша сметка.

абсолютно вярно, така беше- имаше смесени магазини, няма да забравя никога, като ходихме по- бригади по селата, в един магазин ( смесен ) си купих вафли и понеже нямаха да ми върнат ресто ми дадоха един пирон
- това е една дребна случка, но доста показателна.…

в Равда станции не е имало!
В едното училище се правеше нещо като лагер.

Ползваха базите на БНБ. Първите години лагерите бяха на палатки и в училищни стаи. После баща ми вземаше карта за децата на банковите служители.Т ой си беше банкер от преди 9 а после банков служител.

Еееех ти си бил богопомазан. Сигурно майка ти или баща ти са били партийни секретари. Аз бях на лагер на Равда, на палатки по 8 в палатката и умирахме от жега и комари. И леля ми дойде да ме види след 1 седмица и също ме взе със себе си

Глупости а сега има деца и вода в банята нямат камо ли да отидът на гаден лагер

Ама вие в гето ли живеете?!

Естествено! Но те така живееха и преди 40 - 50 - 60 … години. А вие обобщавате за децата в Бг., или аз неправилно ви чета?!

знаете ли колко хора има без вода и в момента за неплатена 1 или 2 фактури и то Българи не знам но сигурно има нещо общо с доходите им

Много меко. Има още много мизерии, които си спестил!!!
Но все пак ПОЗДРАВЛЕНИЯ!

....мбухахаааа ....четете ли ги ? бай тошовците подскочиха , Жорката ги нарита точно в сухожилието , най- милото им … извади фенера и светна точно у дупката на кинефа и О чудо ! - всичко се видя там долу ! ...мбухахааааа ! Браво Жоре ! ....ленин пукна от сифилис щото се въртя у мъжки триъгълник !

.... сенките от миналото ! ...злото на което викат че е добро ! .... лъжата на която казват, че била истина ! … или просто прокълнатите ! Hell awaits !

колко промити мозъци са те налазаили, само защото си се осмелил да им покажиш, колко с колко чугунеи глави са. Дори не разбират, че и от това от което са недоволни днес е продукт на изгубените 45 години в една дивотия.

Бе общество с остър демократичен и икономически дефицит.
Предпочитам да живея в система на справедливо неравенство, отколкото в такава на несправедливо и мизерно равенство.

Аз съм бил няколко години на лагер на Обзор и са едни от най хубавите години на море като малък, имаше оа баня и тоалетна винаги със топла вода, стола храната като в стол понякога вкусна по яклга не чак толкова. Но там бяха първите трепети на любовта, мамби, напиване и др. Уникално е да си на лагер

Адаш, а на моите лагери в Мичурин и Разлог, "топлата" вода беше от боядисани варели.
Бунгалата в Мичурин бяха непоносимо горещи. Тоалетните, селски тип бяха недостатъчни за хората в лагера. А пък в Разлог, бяхме в две спални, една за момичета и една за момчета, стаи с по 20 - 30 човека вътре!

За студените мивки и мухлясалите бунгала е верно...но най-характерното за комунизма бяха тоалетните...ако може да се нарекат така миризливите кенефи...поемаш си въздух...влизаш...ужас

а от хлорната вар още ми текат сълзите.

помня...силна миризма на хлорна вар примесена с аки и урина…

така е, и то си има своята логика. Държавата продължава да се източва от руските подлоги и техните господари , но за добро или лошо границите са отворени и хората избягаха .... Всички държави от бившия Соц блок които скъсаха пъпната връв с Евразия и направиха лустрация започнаха да настигат Южна Европа по стандарт (за Западна и Северна трябват столетия), дори Румъния ни мина с лекота само ние и още няколко квази републики гравитиращи около Русия кретаме в миманса и обвиняваме "лошите " САЩ, ЕС и НАТО за цените на горивата, енергията и тн , сякаш тези отрасли не са на 100% притежание на руски капитали както и 90% от медиите между другото ..…

Ако нямаше телените огради и ако се опиташ да избягаш от" комунистическият рай" азстрел още 50 те години.щяха да са избягали 90% от българите!Колкото до лагерите имаше и много лоши,но имаше и някой малко по прилични.Спомням си ,на Китен базата беше добра,но бунгала на Атия бяха отвратителни!!!

днешна Русия е капиталистическа държава с фашистки режим. Натам вървим и ние, параванната демокрация им е нужна само за да крадат от еврофондовете. Това е неоспорим факт.

Аз си спомням лично лагер в който ядяхме някви "медузи" с булгур и най-вкусното беше хляб та го криехме и ядяхме отвън. А сега пращаме децата и само при петънце мухъл, лошо изглеждащ транспорт, закъснение при настаняването с 1,2 часа и настава Армагедон. Викат се телевизии, ХЕИ , полиция и т.н. Колко ни е "разглезила" демокрацията..... За техниката от рода на ТВ, видеокасетофон и т.н. дето струваше майка си и баща си и беше с "връзки" не ми се и говори..... Всичко минава , забравя се остава една онеправдана носталгия по отминалата младост и мъжка потентност в някой чугунени глави..…

Фашизмът в България е измислица на комунетата, за да оправдаят безумията, които сътвориха още от самото си идване на власт благодарение на окупаторския ботуш на Рашка.

Втората руска окупация и управлението на правешкия главанак Живков още дълго ще тегне над милата ни Родина. Така нареченият социализъм направи хората в България с много пороци и липса на морал, което се отразява на качеството на живота. Поради тая причина, Бог е предприел мерки за заличаване на некачествените българи, които се отдалечават от спазването на Божиите закони.

Мафиотите с бели престилки си заслужават и отношението и побоищата. Нагли, безхаберни, незаинтересовани, корумпирани и некадърни. Същите тези издават и фалшивите болнични, и фалшивите ТЕЛК-ове, същите измислят болестите на ВИП арестантите, и същите реват като вдовици, ако някой им се скара и поиска да си свършат работата. Убиват ни децата от мързел и безхаберие, убийте техните, това е закона !

След сърдечен удар ме хоспитализираха в добричка окръжна. От 17ч вечерта до 11ч на следващия ден задълженията ми бяха 270 лева (осигурен съм) Всичко на всичко 6 мерения на кръвно и 4 или 5 банки със захар. Станах и си отидох. Бяха нагли да се опитат да ме задържат под предлога, че трябвало минимум 5 дни да седя. След като не успяха, ме изпроводиха с милите думи " ти пак ще доидеш". За това съм казал "лекар ли е, нито му вярвай, нито го съжалявай". И те така те.

Леглото на което бях, беше като тезгяха на транжор. Вярно бяха прани завивките но по тях имаше петна /разбирай ПЕТНА/ кръв. А отношението към пациентите в стаята / не визирам себе си/ беше под всякаква критика.

След като видях какво се случи на мой близък в същата болница, никого не обвинявам, но и на никого не пожелавам да попада в тази болница. Едва ли и в друга някъде. Всеки е най-добрият лекар за себе си и е добре да се концентрира върху превантивният контрол, пък каквото Господ реши!

Нека сме коректни докрай! Най-добре е де не ми взимат никакви такси за здраве и когато ако дойде нуждата, аз сам да преценявам към кого да се обръщам и да му плащам за услугата-лечение-съвети.

Направете ги за милиони, така ще имате предлог да си миете ръцете за умрелите пациенти. щото тоя или оня умрял за нищо.

Че частните болници са хайдутски формирования е повече от ясно. Но ако бъдат отрязани от общественото финансиране (НЗОК) те напълно законно биха могли да си поставят всякакви цени, подобно на магазините, хотелите и т.н. Като има кой да плати - те ще просъществуват, като няма - ще фалират, каквото би се случило с над 90% от сега съществуващите и никому ненужни (освен на собствениците си - явни и скрити) частни болници. Ееех, колко беше хубаво! Ето, вижте малко снимки

 

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; }a:link { color: rgb(0, 0, 128); text-decoration: underline; }


Тагове:   НРБ,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Всеки път съсм си изкарвал СУПЕР на пионерски лагер.
31.12.2019 13:14
Бяха веселби, огньове, песни, излети, влюбвания. Жалко че няма лагери в БГ- в НОРМАЛНИЯ свят, естествено те са си и днес традиция. На такива като Вас никой (и с нищо) не може да помогне- липсва им живец, душица.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bdenkov
Категория: Музика
Прочетен: 356816
Постинги: 591
Коментари: 295
Гласове: 278
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031